On-line marketing blog - alebo ako to robiť, rozmanito

On-line marketing blog - alebo ako to robiť, rozmanito

"Internetový marketing (iné názvy: i-marketing, webový marketing, on-line marketing, elektronický marketing, e-marketing)

Je skupina viacerých činností, praktík a postupov, ktoré sa snažia naplniť ciele získavať nových návštevníkov, udržať ich a ich návštevu premeniť na obchod.  Wikipédia"

Tento pojem je taký široký, že keby ho chcete celý zvládnuť, tak čas, ktorý zaberie na štúdium všetkých jeho metód a smerov a následne jeho kvalitné aplikovanie, testovanie a zožatie úspechov, by možno vystačil na celý život. A preto to robím! :) 

 

Na itnernete to je hlavne o získavaní dát a zákazníkoch a získavaní jeho kontaktov, E-mail, telefón, získať jeho priazeň na sociálnych sieťach.

Na internete sa môžete zviditeľniť rôzne. Cez SEO, Google reklama - Ppc reklama, Bannerová reklama, Facebook reklama, Etarget, Prednostné výpisy, zápisy do katalógov, E-mail marketingom, Remarketingom a mnoho inými....

 

Na tomto blogu je pre Vás pripravených mnoho článkov ako sa propagovať na internete.

 

Je tu pre Vás aj viac netradičných spôsobov propagácie, ale o to účinnejších.

 

 

Ako robiť správne internetový marketing

Blog a Vaša web stránka, alebo písanie pravidelných článkov je najlepšie SEO pre Váš Web Dnešný príspevok vznikol dumaním na tým čo ja napíšem svojim čitateľom, akou témou ich obohatím. Keď si prečítate tento článok mali by ste dôjsť k názoru, že Vaša web stránka Váš E-Shop potrebujú blog pre lepšiu SEO optimalizáciu.

Už asi piaty rok si pravidelne čítam povzbudzujúce myšlienky rôznych autorov.
Niekedy mi pomôžu hneď v tom momente, ale niekedy vôbec nemám žiadny pocit, že by mi pomohli. No zázrak je v tom, že po čase, neviem podľa čoho sa aktivuje v mozgu proces, a začne mi blikať kontrolka, ktorá mi hovorí, aby som si pozrel tú myšlienku. Tak idem a čítam. No a vtedy mi tá myšlienka dáva zmysel.

O čom je dnešný článok? No, znova o mne. Možno vás napadnú otázky, to ja neviem. Prečo zverejňujem výsledky rôznych osobnostných testov? Aký Výsledok očakávam od tychto článkov? Čo ma vedie k takýmto krokom?

Predpokladám, že sa budete čudovať, že prečo dávam na blog o marketingu
na internete vyhodnotenia z psychologických testov.
Má to dva čisto špekulatívne dôvody:
1. Obsah - či že SEO, čo je tiež časť on-line marketingu
2. Publikujem svoj obsah na Sociálnych sieťach, kde sa nachádzajú rôzny lidri
a personalistky. Čiže zas len on-line marketing

"Skutočná objaviteľská sila výprava nespočíva v tom,
že uvidíte nové krajiny, ale v tom, že sa budete dívať
novými očami." Marcel Proust - citát z knihy Vrchy a údolia - Spencer Johnson
V týchto dňoch veľmi často a vo veľkéj miere svoj osobný čas zameriavam
na transformáciu svojej osobnosti a myslenia. K tomu som si pozval na pomoc
test osobnsoti od Jána Patrmana

Subscribe to RSS - On-line marketing blog - alebo ako to robiť, rozmanito